Söndag eftermiddag
Nu mår jag så himla mycket bättre!
Jag har ätit en god lunch (levererad av Nicole) ris och grönsaker. Himmelskt!!!
Trots att jag fortfarande inte riktigt känner vad det smakar så var det varmt och mjukt. Precis den typ av mat min mun klarar av att tugga. 
För att inte chocka kroppen för mycket imorgon när jag ska åka hem så blev jag uppmanad av sjuksköterskan att ta en lugn skön promenad i det härliga soliga höstvädret. Vilket jag inte alls trott att jag skulle få men inser att jag verkligen behöver. Luft! Följde med Nicole en liten bit på hennes promenad ner på stan. Sen satte jag i mina hörlurar knäppte igång Skäringer&Mannheimers senaste pod och vände tillbaka mot sjukhuset i väldigt lugnt sävligt tempo med solen i ansiktet. (null)
 
Nu känner jag mig redo inför kvällens valvaka.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress