Mitt allra första blogg inlägg
Nu har det gått 5 veckor sen jag först upptäckte att jag har en knöl i mitt högra bröst!
Eller hade en knöl, för när jag skriver det här så är jag redan opererad.  
(null)

Helt ofattbart... så fort det gått! 
Jag har inte hängt med själv, inte hunnit bearbeta det faktum att jag har cancer inte förstått vad det innebär för mig, min familj, mina vänner min omgivning.

Men hur ska en fatta det! 
Tänker att det är bra att skriva sig igenom tankar, rädslor och funderingar för att förstå vad som händer och mig själv.

För dig som väljer att läsa det här så vill jag att du ska veta att det jag skriver handlar om mig å mina funderingar. Det handlar om mitt sätt att ta mig igenom den här resan. Men det handlar också om att göra mina tankar tillgängliga för dig som står mig nära så du kan förstå vad jag går igenom utan att du ska behöva känna dig frågvisa eller nyfiken eller påträngande. Jag vill att du ska fråga, undra, bry dig! 
Men jag kanske inte alltid orkar vara tillgänglig och samtala med dig utan du kanske får söka vissa svar här, dela min vardag helt enkelt!


Anonym

Starkt Carina 💜 kämpa på!
Nina Könberg

Anonym

Du är en kämpe o kommer fixa det här!❤ FuckCancer!! Ida Backéus

Anonym

Du fixar detta gumman. Kram från Annie H ❤❤❤

Anonym

Tack för att du delar med dig av dina tankar! Kämpa på! Styrkekram från Sarah, lillasyster i öst ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress